DARKNESS DOESN'T STAND A CHANCE

publicerat i Allmänt;
Har fotografisk bild nu, men har inget att göra för tillfället så är rätt så uttråkad. Ska sitta här till halv fyra ungefär då pappa kommer och vi ska ha utvecklingssamtal. Sen beger jag mig hemåt och ska hämta mobilskal mamma har virkat hos mormor. Vet inte vad som händer idag... Förhoppningsvis något. Idag beställde vi min MacBook PRO så förhoppningsvis kommer den snart! Längtar sönder. Sov hos hjärtat inatt, dessutom så sov han hos mig hela helgen. Underbart att ha honom nära! Får bara mer lust att flytta ihop med honom ju mer jag tänker på det. Nu håller det även på att bli vår så vårkänslorna väcks upp efter en lång tid.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av erica:

Ja, det spelar väl ingen roll ? :)

Svar: Say what?
Ida Mattsson

Kommentera inlägget här :