Saint or sinners

publicerat i Allmänt;
Nu är jag hos hjärtat, eller har varit det i snart tre timmar. Vi sitter i hans rum och spelar GTA San Andreas och lyssnar på Avenged Sevenfold. Det är riktigt mysigt! Varje gång jag kollar på honom flyger det fjärilar i magen och jag får ett leende på läpparna. Han är helt underbar min lilla Dennis! Idag fodrade vi hästarna samt myste med Code! Söta, underbara Code... Världens bästa häst helt klart! Imorgon ska vi nog träffa Rasmus och Emelie! Kommer bli jättetrevligt som vanligt. Snart så blir det att kolla tv och mysa iallafall! 



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carruuu:

tänkte bara tipsa om att jag precis startat en tävling där man kan vinna ett iphoneskal samtidigt som man stödjer cancerfonden :-) vore kul om du hade lust o va med :-)

Kommentera inlägget här :