Mitt hjärta, mitt allt, mitt liv

publicerat i Allmänt;
Varje gång jag ser dig blir jag lycklig inombords.
Varje gång du tar min hand i din känner jag mig säker och trygg.
Du får mig att känna mig speciell och älskad.
Du är den man jag vill dela mitt liv med.
Du är den mannen som ska bli far till mina barn.
Jag ångrar inte en sekund av min tid med dig.
Du är underbar, den bästa som finns.
Du finns för mig när jag behöver dig, du tröstar och förstår.
Du kan alltid komma med bra råd och göra mig på både bra och dåligt humör.
Jag skulle aldrig kunna leva utan dig.
Jag vill dela alla stunder med dig, bara dig.
Våra 18 månader & 2 veckor tillsammans har varit de bästa i mitt liv.
Jag älskade dig från första stund.
Du är min räddare i nöden, min prins, mitt allt.
Du fanns där för mig och min familj när vi förlorade vår morfar och far.
Och jag älskar dig för det.
Jag älskar dina knäppa idéer, ditt skratt, ditt leende och ditt sätt att få mig låta dum & efterbliven.
Du är mannen i mitt liv.
Min underbara, mitt hjärta, jag älskar dig!
 
~ 14/1-12 ~
nu, då & föralltid.

Kommentera inlägget här :