Happy Birthday

publicerat i Allmänt;
 
Grattis till mig själv!
Haha, jag sitter på bussen till skolan och har nyss varit vid tandläkaren. Otroligt att det gick så pass snabbt att jag hann med bussen och slapp sitta i Karlsborg och vänta på en annan buss. Dessutom är jag i tid till skolan! Nu mår jag ännu bättre. Hjärtat kommer nog till skolan och grattar mig. Hoppas han inte har kommit på något dumt... Tänker inte ge några förslag, vet ju inte om han läser bloggen eller inte. 
 
När jag kommer hem blir det lite fika med mormor, Anna-Lisa och familjen. Anna kommer troligen också förbi. Åh, kommer bli så tomt utan henne! Fy satan vad jag kommer sakna henne... Tur att man har andra kompisar här som kan hålla en sällskap och prata med. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Michelle<3:

Tack så jätte mycket! Hon är ett Svenskt Halvblod :)

Kommentera inlägget här :