Almost Easy

publicerat i Allmänt;
 
Ny bloggdesign!
Det tog ett tag att få till det. Bakgrunden är inte riktigt rätt, men orkar inte bry mig! Jag är jättenöjd och vill tacka Caroline ännu en gång för att hjälpa mig för jag är så efterbliven, haha. Bilden ovan har jag gjort själv för att hylla Markiplier, typ. Den rosa mustaschen symboliserar honom! Resten tog jag bara för det var snyggt. Vad tycker ni om designen då? Vill gärna höra era åsikter!
 
Igår var jag och syrran hemma hos mamma och kolla på film, åt pizza och lite godis. Det var trevligt. Sen kom brorsan ner en stund sedan drog vi hem till pappa. Idag ska jag inte göra något speciellt. Hör nog av mig till Anna så får vi väl se om hon har tid att ses innan hon åker. Imorgon ska jag nog till hjärtat, hoppas jag. Annars ses vi på fredag. 

Kommentera inlägget här :