A Little Piece Of Heaven

publicerat i Allmänt;
 
Lycklig tjej!
Ja, som sagt fyller år imorgon. Blir 17 år dessutom. Är jättenyfiken på vad jag ska få, speciellt av hjärtat mitt. Jag har iallafall bestämt mig för vad jag ska köpa till honom när han fyller år om ungefär tre månader, då det dessutom är vår två årsdag. Det är ganska sjukt hur fort tiden går egentligen, snart kommer jag ta studenten, flytta hemifrån, gifta mig och skaffa barn osv. Men det är långt kvar så behöver egentligen inte tänka på det.
 
Vi har fått börja ta med oss våra mediadatorer hem nu. Det är så jävla skönt! Nu kan jag sitta hemma och redigera bilder, rita av osv. Men främst av allt så har jag en "egen" dator. Skulle vara skitkul om vi fick köpa datorerna sedan när jag tar studenten. Gillar verkligen den här datorn! Den är perfekt för mig.
 

Kommentera inlägget här :