Hold me now

publicerat i Allmänt;
 
Bästavän!
Nu har du flyttat. Det känns redan tomt utan dig. Hann aldrig träffa dig innan du åkte. Kommer allvarligt talat vara ett rent helvete utan dig i Mölltorp. Hoppas seriöst att dessa tre år kommer gå snabbt. Vill ha dig hos mig. Vill kunna träffa dig och hitta på saker som vi gjorde förr i tiden.
 
Kommer du ihåg hur vi alltid skulle leka med barbie? Vi skulle alltid sova över. Då sov vi även i din förra våningssäng som var halvt trasig. Minns du när vi tälta i min trädgård hos pappa? Du spillde energidryck överallt i tältet, dessutom på mitt täcke. Vi skulle alltid gunga på rasterna på Mölltorpsskolan. Vi har varit bästavänner sedan dagis. Jag minns när vi träffades första gången. Jag satt och lekte med dinosaurier medan du satt med barbies. Vi klickade direkt. I 13 år har det varit du och jag. Men nu försvinner du helt och hållet till en annan stad. Långt ifrån mig. Jag hoppas verkligen att du kommer hem helskinnat och mår bra där uppe i Stockholm. Vi ses snart igen.
 
Jag älskar dig.

Kommentera inlägget här :