Min stora kärlek

publicerat i Allmänt;
Vem är min stora kärlek?
 
Helt klart så är det Dennis, min pojkvän. Vi har snart varit tillsammans i två år i januari. Vi träffades på nyår 2011 genom en kompis till mig. Han och en annan kille skulle möta mig och Lina vid biblioteket, men de trodde vi var vid stadsbiblioteket när vi egentligen stod vid högskolebiblioteket. Vi märkte vilka det var eftersom de ropade efter oss, men de skrek inte Ida, utan "Mansrösten" eftersom den andra killen trodde jag var kille när han träffade mig första gången. Men vi gick efter dem och tillslut kom vi ikapp dem och gick till festen! Hela vägen hem till Oscar, killen festen var hos, gick jag och Dennis och pratade. Det var så enkelt att prata med honom. Annars brukade jag vara blyg och så men det var inte alls svårt att prata med just honom.
 
När vi väl var hemma hos Oscar hälsade folket på oss och vi gick in och satte oss. Men jag hade ställt in ögonen på en helt annan kille än Dennis just den kvällen. Jag insåg inte förrän några dagar efteråt att han faktiskt hade flirtat med mig under den kvällen och att jag faktiskt hade fått känslor för honom. Vi träffades iallafall några dagar efter nyårsfesten och umgås hela jullovet ut, tack vare det så fick jag reda på att han tyckte om mig! Så då fick jag upp ögonen på riktigt och ville vara med honom hela tiden. Jag minns fortfarande vår första kyss. 
 
Efter två månader blev det lite krångligt i vårt förhållande och han dumpade mig, men tre dagar senare kom han tillbaka. Jag har inte ångrat en enda sekund med den här killen. Han är seriöst mannen i mitt liv! Jag skulle aldrig kunna tänka mig leva med någon annan än han. Den 14 januari 2014 är det två år mellan oss och jag önskar att det kommer vara vi livet ut.
 
Jag hade kunnat skriva mer, men mina fingrar håller på att frysa till is. Om det är något mer du vill veta om Dennis och mig så släng då iväg en kommentar! P.S. Det är inte vårt barn, det är vårt fadderbarn Benjamin på bild. :)
 
 

Kommentera inlägget här :