I would walk fivehundred miles

publicerat i Allmänt, Tankar;
Äntligen så är man påväg hem till lilla Mölltorp! Har gått på stan med Cissi, Malin och Moa ett tag efter skolan. Det var riktigt trevligt faktiskt! Då drar man förbi mormor sen också när man kommer hem till byn som man inte träffat sen i torsdags, ska bli så mysigt! Hoppas hon har bullar och te så jag får något i magen. Sen hade jag tänkt mig att antingen tvätta eller duscha. Har inte riktigt bestämt mig ännu. Det finns ju alltid en dag imorgon också... Hmm.

Vi kommer aldrig bli som vi varit förut. Jag orkar inte med allt tjöt och skitsnack som bara kommer ut ur din mun. Jag vet vem jag är! Och inte fan är jag den slampa du försöker få mig att framstå som till alla andra. Jag har pojkvän, varför skulle jag då ligga runt med ditt skräp? Det är min fundering för dagen.



Kommentera inlägget här :