Du är känslosvall, jag är känslokall

publicerat i Allmänt;
Är påväg in till mitt hjärta. Har varit utan honom i två dagar. Det kändes jättejobbigt eftersom det är lov, men klarade mig! Hade ju mamma och lillebror att mysa med, samt katterna. Blir nog att spela Tekken 5 och bara slappa. Imorgon är det nyår, två år sedan jag träffade mannen i mitt liv för första gången. Kommer fortfarande ihåg den dagen som om den vore igår. Kommer dessutom fira nyår på samma ställe i år som vi träffades! Känns  bra faktiskt, fast det enda som fattas är väl de folk som var där.

Köpte mig två par jeans för första gången i hela mitt liv nu på mellandagsrean. Det känns riktigt bra! Men något som verkligen känns konstigt är att jag fyller 18 år om tio månader! Liksom, jag blir vuxen på sätt och vis, myndig iallafall. Det känns fortfarande som om jag är mammas lilla flicka som alltid ville att hon skulle sitta vid en när man skulle sova... Eller när man inte behövde hålla dig borta hemifrån pappa för att kunna röka... Jag vill vara den lilla flickan som inte rökte och var hemma med mamma och pappa. Men man växer upp och så är det.

Kommentera inlägget här :