29 saker att skriva om

publicerat i Allmänt;

1. Vem jag är

2. Min stora kärlek

3. Mina föräldrar

4. Mina drömmar

5. I min handväska

6. Ett ögonlick

7. 5 saker jag inte klarar mig utan

8. Min tro.

9. Det här hade jag på mig idag

10. Mina syskon

11. Min dag

12. Den här veckan

13. En hemlighet

14. Inatt drömde jag om

15. Jag önskar

16. Mitt favoritminne

17. Min favoritfödelsedag

18. Detta ångrar jag

19. Min bästa vän

20. Ett annat ögonblick

21. Det här upprör mig

22. Det här får mig att gråta

23. Det här får mig att må bättre

24. En första

25. Mina rädslor

26. Det här åt jag idag

27. Det här saknar jag

28. Mina ambitioner

29. Ett sista ögonblick.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Syrran:

Längtar till mina syskon-inlägget ;)

2:a kommentar, skriven , av Syrran:

Längtar till mina syskon-inlägget ;)

Svar: Hmm....
Ida Mattsson

Kommentera inlägget här :