Some people

publicerat i Allmänt;
Alltså, jag stör mig på folk som säger "Lägg dig inte i" osv. Vadå? Så du får lägga dig i mina problem och mitt liv men jag får inte öppna min käft och säga som jag tycker och tänker? Dessutom så säger inte jag alltid vad jag tycker och tänker. Så jag "lägger mig inte i". När man lägger sig i saker och ting så säger man vad man tycker och tänker inte kommenterar något som "Fan vad kul" eller "Fram med popcornen", bara exempel på en massa skit man kan kommentera. Blir så trött på vissa folk alltså. Kanske dags att lära sig vissa betydelser av saker innan man öppnar käften. Nu ska jag sluta lägga energi på det här och vänta till South Park är färdigt. Tack och hej!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Man kan själv föregå med gott exempel. Och det kommer alltid finnas irriterande typer överallt. Bara att ge fan i att lägga ner tid och energi på dem. Låt dem få se dumma ut när de gnäller över skit de ändå inte gör något åt.

Kommentera inlägget här :