What's left of the flag

publicerat i Allmänt;
 
En fundering på gång...
Jag undrar hur en person kan älta saker som är glömt för längesen? Jag har aldrig velat skada den här personen på något sätt, men ändå får man bara skit. Oavsett hur mycket man ställt upp och funnits där blir man smutskastad precis som om man inte har varit värt något alls i den här personens ögon. Jag förstår inte att efter en så här lång vänskap att man bara kastar iväg en vän för någon annan, men jag har slutat bry mig för längesen. Jag ska inte ha såna falska vänner i mitt liv. Jag är glad att jag har min underbara Anna och mitt hjärta Dennis!
 
På tal om Dennis så är jag med honom just nu. Vi ska ut till Code snart och då ska jag äntligen ta fram kameran och fotografera lite. Då är det Code som blir modellen! Jag har ändrat bloggdesign igen, men den är inte färdig. Får fixa det när jag orkar! På onsdag fyller lille Benjamin år och tyvärr så har jag inget att ge honom... Men ska ändå dit och träffa honom och hans familj. Kanske slänger in ett inlägg lite senare!

Kommentera inlägget här :