I remember you

publicerat i Tankar;
Jag minns så väl första gången vi träffades. Det var nyår 2011. Jag och Lina åkte in till Skövde för att få lite tidsfördriv då vi mötte Emma på bussen. Säger då bara det att om vi inte träffat Emma hade jag aldrig någonsin träffat honom. Det var han och Skallepär som fick möta mig och Lina så vi hittade till Oscar, där festen var. När Emma beskrev honom blev jag rädd till en början, men sen när jag väl träffade honom insåg jag att han var världens snällaste. Vi pratade hela vägen hem till Oscar och sedan började festen, för mig och Lina iallafall. Han var så stilig i skjortan han hade på sig. Men jag spanade in en annan person. 
 
Efter nyårsfesten la jag till honom på facebook och fick hans nummer. Allt började med att jag frågade om han kunde köpa cigg till mig. Vi träffades i stan, jag, Lina, Dennis och Oscar. Sedan gick det bara utför. Vi träffades nästan konstant i två veckor. Jag tog modet och frågade honom om han ville bli min, och det ville han. Jag blev lyckligast i världen. Jag minns allt vi gjort, han och jag. Alla fester, bråk och tillfällen vi endast varit hemma hos honom och pratat. Jag kommer aldrig ångra att jag började älska honom. Han kommer föralltid vara min.
 
Jag älskar dig.

Kommentera inlägget här :