Förlora din bästavän

publicerat i Allmänt;
Vet ni hur det känns att förlora sin bästavän? Hela världen rasade samman när jag fick beskedet att två av de närmsta vänner bara ska försvinna. Den ena har varit med mig i 15 år och den andra i 6 år. Jag talar om mina katter. Min lillebror är allergisk mot katthår, så vi måste göra oss av med dem... Edward har jag haft enda sen han föddes, han är min. Viktor har vi också haft sen han var liten. Har haft Viktor hos oss i 15 år, och nu helt plötsligt ska han tas ifrån mig. Och min älskade Edward kommer också försvinna. Viktor kommer tas bort då han är så pass gammal. Edward kommer få flytta till någon annan som kan ta hand om honom... Jag vill inte, jag vill inte, jag vill INTE! Det är svårt att inte börja gråta nu när jag skriver detta. Det är min katt. Min lilla bebis. Hur orkar man med något sånt? Men vi måste, för min brors skull. Det är så svårt att förstå... 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Olivia:

Åh fyyy vad hemskt :(

Kommentera inlägget här :