Matfestivalen

publicerat i Allmänt;
Mötet på arbetsförmedlingen gick bra och jag hann träffa mamma innan hon åkte till Göteborg. Efter mötet gick jag till polishuset då mamma, syrran och mammas kille var där för att Jennifer skulle fixa nytt ID-kort. Vi drog oss till Commerce efteråt för Peter skulle köpa en ryggsäck på Stadium. Direkt när vi gick ut från Stadium ser vi en gammal man ramla rakt ner i stengolvet. Han slog i huvudet rejält i golvet och började blöda. Som tur var kom flera personer fram till honom och hjälpte till. De ringde även ambulans. 
Efter det gick vi till Subway och åt, fast mamma och Peter var tvungna att dra till resecentrum direkt efter för att hinna med sitt tåg. Jag och syrran stannade kvar i stan och gick runt i affärer då hon skulle köpa lite grejer. Jag fick en skitsnygg tröja av henne och örhängen. Sen hade vi inget för oss så vi tänkte dra oss tillbaka till Dennis, men då fick jag reda på att Dennis och Danne skulle ut så vi mötte upp dem och gick sedan till Karpadammen och träffade Skallepär och några andra. Vi drog oss tillslut till ett annat ställe lite längre bort och så kom några fler vänner som vi var med ett tag. Vi drog oss hemåt sen då Dennis jobbar idag. Träffade även min gamla lärare från Praktiska! Det var så kul att få prata med honom och berätta hur det hade gått och så. 
Vet inte vad som händer senare, men Dennis skulle väl spela Minecraft med Emil. Får se om vi drar ut en sväng ikväll med då det är sista dagen på matfestivalen.

Kommentera inlägget här :