Arsonist's Lullaby

publicerat i Allmänt;
Hej bloggen! Det var längesedan jag skrev här. Är fortfarande aktiv på nattstad, så gå gärna in där och följ mig! Jag kände bara för att kolla in snabbt här och slänga in ett inlägg för "gamla tiders skull", eller vad säger man? Har inte gjort något speciellt alls under denna tiden. Ska iallafall ta studenten i år och det spekuleras redan nu om flak, klänningar, champagnefrukost osv. Orkar inte riktigt bry mig om det nu, vill hellre veta om jag klarar av trean och slipper gå om pga denna jädra praktik. Ja, har fått praktik nu, men hoppas bara att de dagar/timmar jag är här nu det sista året räcker för att jag ska få ta studenten. Det var allt jag ville säga. Så gå in på min blogg och följ mig! :)
 
www.nattstad.se/bowlies

Kommentera inlägget här :