Lite uppdatering

publicerat i Allmänt;
Okej, det var längesen jag skrev ett inlägg om vad som hänt i livet, så här kommer ett! Sommarlovet är snart slut och ångesten börjar krypa fram. Det kommer bli kul att börja skolan igen, såklart, men det har skett så mycket förändringar. Privatlivet är kaos och känner att jag inte orkar bry mig längre. I fredags var jag, Dennis, Emil och Kristian på äventyrsbadet på Arena Skövde och badade. Det var jättekul! Igår chilla vi och drack lite. Och idag har vi inte gjort så många knop. Kristian och Benjamin kom förbi och umgicks. Vi lagade mat, lekte och spelade Wii. Imorgon ska jag åka hem till Mölltorp och har ingen aning om när jag åker tillbaka till Skövde, men innan tisdag den 19:e iallafall för ska vara i Skövde dagen jag börjar skolan. Så, det var en liten uppdatering! Bye.

Kommentera inlägget här :