Watch out for this

publicerat i Allmänt;
Har fått en ny bloggdesign av en tjej vid namn Caroline. Rätt nöjd faktiskt! Det enda som måste fixas till är typsnittet på rubriken och inlägg. Idag i skolan håller vi på med porträttfotografering och det går väl sådär. Kommer ut lite resultat sen någon dag. Nu är jag halvvägs till min tatuering! Längtar så jävla mycket till jag kan boka tid och bli gaddad. Vet inte vad jag ska göra idag... Har inget att göra rättare sagt. Får väl se om Anna har tid att gå ut en sväng idag med. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Har ingen lust till att bara sitta hemma och döa! Man kan ju alltid kolla på True Blood men får ju inte röka hemma hos pappa så avstår till senare ikväll. Jag får tacka Caroline får bloggdesignen! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carruuu:

hihi varsegod :-) hoppas det blir bra med typsnittet o så också nu då. :p

Svar: Det blir det! Tack så jättemycket. :D
Ida Mattsson

Kommentera inlägget här :