Mina syskon

publicerat i Allmänt;
Vilka är mina syskon?
 
Jag har en storasyster. Hon heter Jennifer. Hon är väldigt kort och har dessutom kort hår, eller ja, kortare än mig iallafall! Hon fyller 20 år den 18:e augusti. Jennifer och jag kommer aldrig överrens. Det är rätt sjukt ändå, vi bråkar ungefär varje dag! Ibland är det bara av skitsaker. Men trots allt så är hon min syster. Vi har alltid bråkat, genom alla år. Fast skillnaden är att hon slog aldrig tillbaka när vi var små... 
 
Jag är även en lillebror. Oskar heter han! Han är 10 år och fyller 11 år den 27:e juni. Han är kort (haha, till skillnad mot mig så är han ju kort). Vi kommer bättre överrens än jag och Jennifer. Fast vi har också haft våra dagar där vi hatat varandra. Han är en liten nörd som gillar minecraft.
 
Hinner tyvärr inte skriva mer nu, men om det är något ni undrar lämna en kommentar!

Kommentera inlägget här :