It's killing me

publicerat i Allmänt;
Snart är det äntligen lunch! Ska äta lunch med Cissi och Malin, trevligt. Jag har varit hos Dennis hela helgen och bara myst så finns inte så mycket att säga om det, förutom att jag fotograferade Code. Blev inte så bra, men det är iallafall något! Idag måste jag tvätta, punkt slut. Men jag måste även till mormor, men det tar jag nog direkt efter skolan. Får se, slutar halv fyra idag. Så jävla segt... Men tiden brukar ändå gå rätt så fort. Har prov idag men det kommer gå åt helvete. Och ja, jag bytte design, IGEN. Men den här kommer jag nog trivas mer med än den andra jag valde! 
 
Varför är det så att om två personer bråkar så hamnar alltid ens vänner i kläm? Och hur kommer det sig att personen som är i kläm väljer en utav de kompisarna som bråkar att vara med? Det gör ont. Jag blir ledsen när jag vet att jag bara duger när hon inte är i skolan. Fast vad ska jag göra? Jag tänker inte prata med personen, inte bli sams. Aldrig i livet. Det är väl bara att vänja sig, jag har ju iallafall någon att vara med i skolan till skillnad från andra.

Kommentera inlägget här :